tiistai 25. elokuuta 2020

Miitti & Hina the frog


Tervehdys kaikille! 🌱

Oon nyt ollu jotenki harvinaisen viitsiväinen lähiaikoina ja oon yllättynyt siitä :'D
Koulu vie edelleen paljon aikaa, mutta oon silti päätyny tekemään paljon juttuja mitä en normaalisti jaksais/viitsis tehdä, kuten käydä lenkeillä ^^



Lauantaina käytiin mun pikkusiskon kanssa Jyväskylän Lounaispuistossa miitissä, ja oli kyllä harvinaisen kivaa! ❤️
Oon aiemmin käyny tosiaan vaan Traconin miitissä jossa oli tosi paljon ihmisiä ja about vuos sitten siinä yhdessä pikkumiitissä, ja tää oli hyvin erilainen kun ne ^^

Ryoolla oli asukriisi ja meinattiin myöhästyä bussista sen takia :'D
Lopulta onneks puolijuoksua ehittiin ja löydettiin ajoissa paikalle 😎

Hyvä miitti, tykkäsin! ✨





Lilahiusgäng




@my_little_plastic_doll:n Isla sai kavereita :'D




Sunnuntaina puolestaan lähin nuket repussa kävelyretkelle, ja napsin myös muutamia kuvia sen aikana! 🌱


















Ryoo ja Juliet oli tosiaan miitissä sillon mukana, ja pääsivät kuvattaviksi sen aikana 😎



En ainakaan hyppiny puskan läpi et pääsin ottamaan tätä :'D




Ostin myös miitistä tälläsen vaalean peruukin, joskaan en oo vielä ihan varma kenelle se päätyy :'D





Hinakin oli taas pitkästä aikaa kuvattavana! 🐸




















Tsemppiä loppuviikkoon ihmiset! ✨

Ensi postaukseen! 🐸
~ Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡