tiistai 4. elokuuta 2020

Puskajussit uikkareissa


Tervehdys 🐳

Koulu alkaa taas ihan just ja mua stressaa se melko paljon, joten näistä viikoista lomapäivistä on vähän haastavaa nauttia. Kivojakin juttuja on tottakai tiedossa vielä, mutta tulevaisuus jännittää silti 🙈

Mulla on tällä hetkellä todella paljon kuvia postattaviksi, eikä niitä saa oikein samaan postaukseen tungettua. Saa nähdä missä järjestyksessä saan ne laitettua tänne :>
Nää postausruuhkatilanteet on aina aika hankalia, koska mulla käy usein niin, että meen ihan sekaisin siitä mitkä kuvat oon jo laittanu ja mitä en ja sit joitain saattaa unohtua kokonaan 😶✌️


Parempi ehkä jatkaa eteenpäin, mennään kuviin! ⭐











Kanami kävi aaltojen takia melkein uimassa, mutta mun onneksi sillä oli pelastusrengas eikä se kastunu 🙈










Valittiin aika mielenkiintonen kuvauspaikka. Oli kengät täynnä hiekkaa ton jälkeen 👌



Mun pikkusisko on ollu aktiivisesti mukana kuvausapuna, ja kuvausreissut on kyllä ollu reilusti tavallista mielenkiintoisempia sen kanssa :'D




Ryoon paidat taas kovassa käytössä 👌👌








Hyttyset söi meiät taas elävältä








Näitten kuvien jälkeen lähin karkuun koska paikalle tuli ihmisiä jotka katto mua :D Mihin mun rohkeus on hävinny





Huh. Kuvatarina motivoi taas, joten sitä yritän taas pian jatkaa. Ja ensi postaukseen varmaan saan laitettua myös kaikki loput kuvat, jotka ei nyt tähän mahtuneet ✨
Saa nähdä


Ensi postaukseen! ⭐
~ Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡