lauantai 19. maaliskuuta 2022

Enkelin tarina, osa 31 (viimeinen osa)


Moikka kaikki ihanaiset,
tervetuloa Enkelin tarinan viimeisen osan pariin! 💞💞


Oon otettu, että niin moni on jaksanu seurata tätä tarinaa jopa alusta asti ja osoittanu kiinnostustaan vielä nyt pitkän tauonkin jälkeen, ootte parhaita <33







Tää osa oli erittäin dramaattinen mun päässä, toivon et oon saanu sen saman tunnelman välitettyä teillekin asti 🙈



Edellisiin osiin pääset tästä! <3





~ ~ ~






Osa 31: Noutaja

































*pysähtyy*




Vivietta: *kääntyy katsomaan Ryoota hymyillen hengästyneesti*
"Siinä oli päivän show, mitä pidit?"



Ryoo: *taputtaa käsiään*
"Se oli upeaa!"



*nauraa* "Taidot eivät todistetusti ole ruostuneet!"



Vivietta: *luistelee lähemmäksi*
"Noh noh, älähän nyt liikaa kehu!"



*hymyilee leveästi* "Minähän ihan punastun!"



* * *







"Kuule, sinähän tiedät nyt, miten tämä koko homma on mennyt minun osaltani. Se kaikki enkeli-säätö."



Ryoo: *katsoo hämmentyneesti Viviettaa*
"T-tiedän, miten niin?"



Vivietta: "Tiedäthän myös, etten tule olemaan täällä enää kauaa. Minun aikani ei ole loputon."



Ryoo: "Tiedän senkin."



Vivietta: "Lähtöni voi olla milloin vain. Haluan vain tietää, että sinä pärjäät."



Ryoo: "Selvisin ensimmäiselläkin kerralla. Lopulta."



Ryoo: "Ja nyt olet taas täällä. Mitä parempaa voisin enää toivoa, vaikka tämä olisikin vain hetkellistä?"



Vivietta: *kurottuu sitomaan kengännauhojaan*
"Kuule, olet todellisuudessa paljon vahvempi kuin olin ikinä ajatellut sinun olevan."



"Henkisesti, siis. Olet minusta huolimatta pystynyt pitämään kasassa sekä itsesi että Julietin."



*naurahtaa synkästi* "En usko, että olisin itse pärjännyt yhtä hyvin samassa tilanteessa."



*vilkaisee luistimiin päin*
"Voisitko säilyttää noita vielä jatkossakin? Jos lähden taas?"



"Vie vaikka Juliet luistelemaan. En loukkaannu, jos hän haluaa lainata niitä."




*pitää pienen, pohtivan tauon*

"...Minulla on itse asiassa vielä yksi asia, jonka haluan tehdä, ennen kuin olen virallisesti vapaa katumuksesta."




"Kaduin niin montaa asiaa kuollessani, etten halua joutua enää katumaan mitään."




*kurottuu lähemmäksi*
"Ei ehkä se kaikkein romanttisin paikka, mutta ehkä se ei haittaa."













*vetäytyy kauemmas*




Vivietta: *nykäisee takin paremmin päälleen*
"Kannattaisi varmaan lähteä, aurinko laskee kohta."



Ryoo: *sipaisee huultaan hämmentyneenä*  Jestas, onko hän aina ollut yhtä äkkinäinen?



Vivietta: *puristaa takkia ympärillään*
Minulla on todella paha aavistus, enkä halua tietää, toteutuuko se.



Mitä nopeammin lähdemme, sitä epätodennäköisemmin se toteutuu.



*nousee ylös*



Ryoo: *katsoo kysyvästi*
"Meidän ei ole pakko lähteä vielä, aurinko laskee vasta ehkä puolen tunnin päästä."



Vivietta: *töksäyttää* "Minä haluan lähteä. Alkaa tulla kylmä."



Ryoo: *tuijottaa hetken epäuskoisesti*
"O-okei."



Mistä nyt on kyse?



*nousee ylös*



Ryoo: *kysyy varovaisesti* "Teinkö jotakin väärää?"



Vivietta: *katselee valppaasti ympärilleen*
Miten ihmeessä selitän hänelle?



"Et, älä huoli, tämä ei johdu sinusta."



*hymyilee* "Mikään paha ei koskaan johdu sinusta. Ei minun maailmassani."



??: *astelee paikalle*
"Oi, se oli ehkä romanttisinta, mitä olen pitkään aikaan kuullut!"



*hymyilee* "Ikävää keskeyttää herkkä hetki, mutta asiani ei voi odottaa enää."



Vivietta: *jähmettyy paikoilleen*
Voi ei.



Näyttää siltä, että paha aavistukseni saapui paikalle ennen kuin ehdin välttää sen.



Miten ihmeessä saan Ryoon täältä pois, jos tuo ei ole yhteistyökykyinen?



*käännähtää ympäri*
"Kaksi kysymystä."



*katsoo suoraan silmiin*
"Kuka sinä olet?"



"Mitä sinä haluat?"



??: "Totta, en ehtinyt vielä esittelemään itseäni!"



*siivet ilmestyvät*
"Luulisin, että nämä kertovat jotakin."



"Olen Sera, taivaallinen lähettiläs. Tulin hakemaan sinut takaisin sinne, minne kuulut."



Ryoo: *tuijottaa pelonsekaisesti* "Ta-taivaallinen lähettiläs? Enkeli?"



Nytkö hän lähtee? Ei hän voi. Ei näin pian. Mitä minä voin tehdä? Voinko oikeastaan edes tehdä mitään?



Sera: *ojentaa kättään* "Pahoittelut, aikasi on tullut. Lähdetkö vapaaehtoisesti vai joudunko turvautumaan voimankäyttöön?"



Vivietta: Hän ei näytä välittävän Ryoosta. Ainakaan vielä. Hyvä juttu.



En usko, että minulla on tässä tilanteessa vaihtoehtoja.

*kääntyy vilkaisemaan taaksepäin*
"Ryoo, olen pahoillani."



"Sano heipat muille puolestani. Ja pidä huolta itsestäsi."



*lähtee kävelemään eteenpäin*
Minun on tehtävä tämä.



Ryoon ja kaikkien vuoksi.



Minun täytyy hyvittää tekoni. Varsinkin Julietia kohtaan.



Hyvästi.




Ryoo: *nytkähtää eteenpäin* "Vivietta, odota!"



Sera: "Ai, pahoittelut, myöhästyit pikkuisen."



*katselee valopalloa kädellään*
"Hänellä on kaunis sielu. Kauniimpi kuin aikaisemmin."



"Hän teki oikean valinnan. Tämä pienentää hänen tuomiotaan."



Ryoo: "...Tuomiotaan?"

Sera: "Ai, hän ei ole kertonut? Hänellä ei ollut lupaa tulla maahan, mutta hän karkasi silti takaisin tänne. Sellaisesta rikkomuksesta on seuraamuksia. Hän on turvallisuusuhka."



*hymyilee ja iskee silmää*
"Mutta juoruilut sikseen, velvollisuudet kutsuvat. Minun on nyt valitettavasti mentävä."



*kääntyy ja lähtee kävelemään poispäin*
"Rakkautenne kosketti minua."



"Teknisesti ottaen minun pitäisi pyyhkiä muistosi hänestä, mutta..."



*pysähtyy*

"...Minusta tuntuu siltä, että teen poikkeuksen. Sinun vuoksesi."






"Näkemiin. Elä vielä, kun voit."
















Enkelin tarina - Loppu








~ ~ ~



 Ja siinä se oli! 🎉🎉🎉

Tää kuvatarina on alkanut vuoden 2019 huhtikuussa, enkä ees kuvitellut ekaa osaa postatessani et tästä olis muodostunu näin pitkää tarinaa :'d Muodostui kuitenkin ja tässä sitä ollaan 30 osaa myöhemmin xdd


Kiitos superpaljon tarinan lukemisesta, olis mahtavaa jos jättäisit palautetta kommentteihin joko koko tarinasta, tästä osasta tai mahdollisesti sun aiemmista lempparikohdista! ^^


Pidän nyt vähän taukoa tarinan teosta, oon kuitenkin suunnitellu jatkavani kuvatarinoiden tekoa ja toivottavasti pääsen loppukeväästä/kesän alussa aloittamaan uuden tarinan parissa! Odotan innolla et pääsen tutustuttamaan teidät paremmin mm. Seran hahmoon!! <33



Ensi postaukseen! 💗

~ Emmi


1 kommentti:

  1. Oot todellakin onnistunut tunnelman luomisessa!!
    Seran hahmo on kyllä mielenkiintoinen, tykkään tosta viimeisen repliikin siipikuvasta.
    Innolla odotan uutta kuvatarinaa, niin kivaa että joku vielä tekee!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡