tiistai 13. elokuuta 2019

Jotain erittäin randomia



Moikka kaikille ihanille jotka tätä on taas päätyneet lukemaan! 💕

(okei pisin tervehdys ikinä hui)
Oukhei, tää on nyt kuten otsikko kertookin, erittäin satunnainen postaus. Tää on ollu melkein valmiina jo varmaa melkein viikon enkä silti oo saanu tätä julkaistua jostain syystä X. Äsken vaan sit päätin et nyt nää kuvat on odottaneet julkasuaan jo ihan tarpeeks kauan, haluun vaan julkaista ne pois nyt heti 😂

Ja siis, kouluhan mulla alko viime viikon perjantaina, ja onhan tää lukuvuosi nyt ihan kivasti kai lähteny käyntiin (aikasta sanoo viel) :'D
Täl hetkel tuol ulkona muute ukkostaa ihan huolella, oottelen täs innolla et koska sähköt katkee taas (tos joskus aiemmin katkes ekan kerran)
Mut joo, siis koulusta viel sen verran et tänään olin kaverini kanssa tukarihommissa eli toisin sanoen koko päivän (12-18) ryhmäyttämässä 7-luokkalaisia (:
Tuli ihan semmonen seiskaluokkailainen olo itellekin siinä niitten kanssa oleillessa ja aloin muistella omaa ryhmäytymispäivää :'D

Mut höpöttelyt loppuu nyt kesken, joten päästän teiät kattomaan näitä kuvia vihdoinkin ~

Paitsi et eka mainitsen viel et noi Kanamin kuvat tos ylhäällä kävin ottamas oikeesti meidän koululla, iha tälle vaan sattumanvaranen fakta ^^





Mun siskon ottama kuva ^


Kanami the pink girl wow (toi rusetti on muute Akemin stockhame ja pinni, et saanko pisteen luovuudesta :'D)


Pokemonottelu!!! 🦖


Mun siskon kaveri tuli viereen kyykyssä kattomaan sillee oikein tarkkaavaisesti mun asetteluja, ja sit hetken päästä se vaan kysy: "Öö, niin mitä tos siis oikein tapahtuu?" ja olin sillee "pokemonottelu ofc miten et tajuu", kun mul oli niin selkee visio mitä täs tapahtuu. Mut sit ku katoin ylhäältä mun asetelmaa, niin tota... Joo :'D
Okei joo tänää tähän aikaan selvästi tulee selitystä joka aiheesta vau




Ihme zoomikuva Mein nassusta jei



Seuraavana päivänä kuvaukseen lähti vähän erinäköinen Mei 👌



Kokeilin siis ihan huvikseni vaan sille erilaisia silmiä, ja sit noi custom flatit valkosilla taustoilla näytti vaan niin hienoilta et halusin kokeilla kuvata sitä noilla :'D
En siis usko et jätän noita sille kauheen pitkäksi aikaa, koska ei toimi esim. kuvatarinassa et sen silmät muuttuu yhtäkkiä kokovalkosiks + se ei oikein sovi mun muihin kuviin tolla ulkonäöllä ✌️





Nää on muuten meidän maakellarin portailta otettuja ~










Täl kertaa oli vähän tälläi ihme selityspostaus, mut ensi kerralla sit ehkä taas kuvatarinaa tai jotakin? (Auttakaa mua muuten, en osaa vieläkään päättää, miltä Mein pitäs näyttää, joten pliis kommentoikaa mikä peruukki ja silmät on teistä näyttäny parhaalta sillä!! Mm. mun instasta löytyy kuvia sen eri olomuodoissa jos et jaksa lähtee ettimään)

Ensi postaukseen! ❤️
~ Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡