lauantai 30. marraskuuta 2019

Pinkkejä tyyppejä


Moi kaikki! ✨
Joulukuu alkaa ihan justiinsa ja oon niin innoissani siitä!! 😱❤️ En malta oottaa et pääsen jo ottamaan kaikkia ihania jouluisia kuvia ^~^
Tällä hetkellä maa on ihan valkosena, ja sää on muutenki tosi kiva! Olin jo aikaisemmin päivällä kuvaamassa, ja voin sanoo et sormet kyl jääty aika nopeesti tuol ulkona :'D
Toivottavasti noi lumet nyt pysyis jonkun aikaa ^^


Btw mun nukkeinspiraatio on taas tosi korkeella! ^^
(ja ofc oon taas onnistunu kuvaamaan eniten Julietia :'D)







Pääsin viime sunnuntaina taas kuvailemaan mun kaverin kanssa meidän nukkeja, ja oli muute ihan superkivaa! 👌❤️



Mun kaverin Nana-Chan Lea! 😍💖 Tyttönen on muuttunu viime kerrasta tosi paljon, koska mun kaveri oli vihdoin saanu hänelle vaihdettua obitsun, uuden peruukin ja chipit ^^


Laadukas kuva eix






Pinky pinkies 🦄





Nää kolme oli siis mukana täl reissul 🐰
Mei oli vähä hankala tapaus jotenki, ja Lean kädet irtoili kauheesti, mut muuten onnistuttiin näitten kaa :'D




Kiitti vielä mun kaverille mahtavasta kuvausreissusta, ja todellakin mennään taas uudestaan kun tulee lämpimämpää! :'D






Laitan tähä loppuun vielä muutaman kuvan tältä aamulta! (:








Ensi postauksen! ❤️
~ Emppu

2 kommenttia:

  1. Ihanan paljon kuvia tässä postauksessa!<3
    Ja hyvää joulukuuta sinne!

    VastaaPoista
  2. Oijoijoi kun ihania kuvia <3
    Tuo uus peruukki kyllä sopii aivan täydellisesti ;o; Ja Lea, pieni kahviaddiktini (ainakin ensimmäisistä kuvista päätellen) on hirmu suloinen! Ehdottomasti rakastuin Mei, Julietin ja Lean kaideyhteiskuvaan, ihana!
    + Upean talvisia nuo ihan viimeiset kuvat, rakastan niitä ;-; Mahtavaa joulukuuta täältäkin päin!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡