tiistai 17. syyskuuta 2019

Palanen kesää


Heipsistä hei kaikille! ❤️
Syyskuu on jo puolessavälissä ja illat pimenee. Hui.

Mulla on nyt ollu tosi paljon kaikkia kivoja juttuja tässä syyskuun aikana! Traconin jälkeen mentiin perheen kanssa laivalla Tukholmaan, ja sieltä kotiin tullessani käväisin hakemassa mukaani uuden nuken nukkeporukkani jatkoksi, vaikka vasta viikko sitten ostin toisenkin uuden nuken! Hups :'D
Tällä kertaa kyseessä on itse asiassa Taeyang! Olin haaveillut Taesta jo niin pitkään, että nyt kun sattui tosi hyvä tarjous eteen, niin todellakin hänet sitten ostin! ❤️ Pojan malli on Sebastian Private Teacher, ja pakko sanoo et oon kyllä ihan äärimmäisen tyytyväinen et juuri tämän mallin päädyin hankkimaan, koska hän on vaan niin ihana 💕



Nuo punaset stock-kiilusilmät vaihtui aika pian samoihin vihreisiin, jotka Meillä oli joskus mutta jotka ei sit enää sopineetkaan sille. Pakko sanoo että oli hieman säätöä Taen silmämekanismin kanssa, mutta lopulta sain kuitenkin silmät paikoilleen ihan onnistuneesti :'D (Hän sai samalla myös uudet ripset ^^)



(Ite en olis muuten pärjännyt t-paidassa tuolla pihalla)




Pakkohan mun oli Viviettaakin näihin kuviin tunkea, kun huomasin et noilla kahdella oli toisiinsa matchaavat vaatteet (=maastopaidat jei) :'D
Kunnon dream team nää kaks kyllä 👌



Ei yhtään iso toi Taeyang-kokoinen takki tälle tyttöselle :"D


Ja heeei, laitanpa tänne kuvia myös tästä uudesta tyttösestä! ❤️
Pitkän mietinnän jälkeen päädyin lopulta mun ekaan vaihtoehtoon, ja nimesin hänet Julietiksi! 😊






Vähän pienimuotoisempi postaus tällä kertaa! Taeyangille saa ehdottaa nimeä jos keksii jotakin kivaa mikä hänelle voisi sopia😊
Mulla on kuvatarinan osaa taas kuvattuna jonkun verran, joten saa nähdä ehtiikö se ensi postaukseen! (:

Ensi postaukseen! ❤️
~ Emppu  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡