lauantai 25. elokuuta 2018

Muista kypärä! c:




Helou! c:
Vaikka sää onkin ollut vähän tollai vaihtelevainen, niin pari ihan lämmintäkin keliä on vielä meille suotu. Kuvia en kuitenkaan ole ottanut kuin nuo kolme, hyvinä päivinä oon enemmän keskittynyt luontokuvaukseen. 

Tai no, käväistiin eilen taas siskon kanssa kuvaamassa, ja tuloksena tuli tuollainen (melko pitkä) kuvatarina. Tää ei siis liity käytännössä mitenkään tähän mun toiseen käynnissä olevaan kuvatarinaan juonen kannalta. Tavallaan mun olisi ehkä kannattanut jakaa tääkin kahtia, koska tosta tuli oikeasti aika pitkä, mutta kuitenkin onnistuisin taas saamaan ihan kauhean julkaisuruuhkan, niin parempi nyt vaan julkaista tuokin koko köntsänä.

Hyviä lukuhetkiä :)

~~~~

Picfic: Apupyörät pois!


Teps, teps


Mei: "Ai, tulit jo?"


Mei: "Miten päiväkodissa meni?"


Hina: "Tänään oli ihan kivaa."


Hina: "Paitsi, että yksi päiväkodin tyttö leuhki sen uudesta polkupyörästä."


Hina: "Ja mun pitää lukea yhtä kirjaa, koska ope sanoi."


Mei: "Ai, tuliko se läksyksi? En tiennytkään, että päiväkodistakin voi tulla läksyä."


Hina: "No kun ope sanoi, että jos haluaa, niin saa lainata hyllystä jonkun kirjan ja lukea sitä kotona."


Hina: "Niin minä sitten lainasin. Osaan jo melkein lukea."


Hina: *Vetää kirjan repustaan* 
"Tämä on sitäpaitsi tavutettu."


Hina: "Oli-pa ker-ran prins-ses-sa."


Mei: "No osaathan sinä. Mitä muuta tänään tapahtui?"


Hina: "Tuota... Meillä on tulossa yksi retki. Me pyöräillään käymään kirjastossa. Enkä minä halua mennä vanhalla pyörällä."


Mei: "Mikset halua? Sehän on söpö pyörä."


Hina: "Nokun ei kenelläkään muulla ole enää apupyöriä! Se yksi päiväkodin tyttö nauraa minulle ihan varmasti, jos se näkee nuo apupyörät! Voisinko minä jooko saada uuden pyörän?"


Mei: "Muistaakseni varastossa olisi kyllä yksi Kanamin ikivanha pyörä. Käydäänkö katsomassa, olisiko se sinulle sopiva?"


Hina: "Oikeastikko?"


Mei: "Joo. Tehdään läksyt myöhemmin loppuun."


Hina: "Odota minua!"

~~~~

~

Mei: *raottaa varaston ovea* "Ole sitten varovainen."


"Ja katso, mihin astut."


Hina: "Joo joo." *kävelee alas portaita*


Hina: "Onko se tuo?"


*tutkailee pyörää*


Hina: *kiljahtaa* "Tämä on tosi hyvä!!"

~~~~


Teps teps


Hina: "Joko saa nousta kyytiin?"


Mei: "Oletko valmis?"


Hina: "Olen."


"Joko saa?"


Mei: "Saa. Ole varovainen."


Hina: *nousee pyörän kyytiin*
"Nyt lähtee!"


Hina: "Huiii!"



Tömps


Mei: *kyykistyy* "Sattuiko? Minähän sanoin, ettei se ole ihan helppoa!"


Hina: "Polveen sattuu!"

~~~~


Mei: "Näin, laitetaan laastari tähän."


Mei: "Tadaa! Haluatko kokeilla vielä uudestaan?"


Hina: "Tietenkin!"


Koska tuolla en todellakaan aja enää ikinä!


Hina: "Nyt sujuu varmasti paremmin!"


"Hoplaa!"


Mei: "Älä lähde ihan noin vauhdikkaasti!"


Tömps


Tömps


Tömps


Hina: *pyyhkii silmiään* "Yhyy, ei tämä onnistu!"


Mei: "Minä varoitin kyllä! Ei tätä ihan päivässä opi."


Hina: "Muttakun pitää oppia!"


Mei. "Alkaa näköjään vähän ripsiä. Pitäisikö lähteä kotiin päin?"


Hina: "Ei!" *Polkaisee vauhtia*


Mei: *hurraa* "Hyvä, Hina! Sinähän etenit jo tosi pitkälle!"


Hina: *pysäyttää pyörän*


Hina: "Näitkö sinä! Minä en kaatunut!!" 


Hina: "Minä opin!" *ryntää halaamaan Meitä*

Mei: "Niin opit! Sinä ajoit tosi hienosti!"

~~~~


Ropin, ropin


Lilian: "Sinä siis opit tänään ajamaan pyörällä?"


Hina: "Niin opin! Ensin pysyin vaan vähän pystyssä, mutta sitten ajoin ihan kaatumatta kotiin asti!"


Lili: "Hienoa! Nythän sinä voit mennä sinne retkellekin ilman apupyöriä!"


Hina: "Niin voin!" *halaa pehmonorsua*



Lili: "Se päiväkodin tyttö ei varmasti naura sinulle, kun näkee sinun ajavan!"

Mei: "Lili, Hina! Nyt nukkumaan!"


Hina: "Joo joo!"


Lili. *kömpii peiton alle* "Hyvää yötä, Hina!"


Hina: "Hyvää yötä!"



~~~~

Sellainen pyöräilytarina c;

Ensi postaukseen!
~Emppu

4 kommenttia:

  1. Jotenki tosi söpö tarina!! :) <3

    VastaaPoista
  2. Olipa ihana tarina, just sopivan pituinen ja eläväiset kuvat!

    VastaaPoista
  3. Oi tää oli tosi suloinen pikku tarina!
    Nukeilla on tosi realistiset asennot ja söpöt vuorosanat.
    Hina on ihana taapero

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡