tiistai 28. helmikuuta 2023

Uusia chippejä + alkuvuoden kuulumisia


Moi kaikille! <33

Helmikuu alkaa olemaan ohi ja kevät lähestyy 👀
Oon tällä hetkellä lukulomalla ja yritän valmistautua kevään yo-kokeisiin niin kertaamalla kuin henkisesti, jännä kevät tulossa monella tavalla kun kirjoitusten aikaan pitäis laittaa myös mahdolliset hakupaperit korkeakouluihin menemään 🙈 Oon vielä aika kesken sen suhteen mutta eiköhän nää tulevaisuuden suunnitelmat jossain vaiheessa etene

Helmikuu on ollu hyvä nukkeilukuukausi! Tilasin etsystä tammikuussa muutamia chippejä ja ne tuli yllättävän nopeesti parin viikon odottelun jälkeen. Nää ei oo ihan yhtä huolella tehtyjä ku mun aikoinani LullabyforDollsilta tilaamat (erityisesti kummissaki vaaleenpunasissa maalia menny myös vähän silmän etureunaan) mut kuitenkin siistejä ja sopii hyvin nuken päähän.

Sävyt poikkes luonnossa jonkin verran myyntikuvista ja siksi osa jäi käyttämättömiksi (mun pitäis tässä keväällä käydä koko nukkevarasto läpi ja pistää turhaa tavaraa myyntiin, sitä on kerääntyny tässä vuosien varrella xd). Anyways muutamat chipit pääs käyttöön ja niihin oon tosi tyytyväinen!



Lili on jo jonkun aikaa kaivannu vähän jotain uudistusta ja siks kokeilin sille kumpiakin vaaleenpunasia chippejä (+ lisäsin ripsiä). Tykkäsin enemmän näistä tummemmista ^^



Kanamin uudet silmät saatoittekin huomata jo tän postauksen ekasta kuvasta, ne muistuttaa sen vanhoja mutta niitten väritys on tasasempi ja niissä on oikeessa valossa punertava sävy jonka ajattelin sopivan sen hiuksiin <3




Tässä vielä toinen kuva noista vaaleenpunasista Lilillä!



Nää näytti myyntikuvissa melkein helmimäisen vaaleilta mut luonnossa osoittautu yllättävän tummiksi (+ Seran paksut ripset varjostaa viel lisää) ja sävy on tollai dusky pink joka taittuu lilaan vähän hologrammimaisesti? Nää on tällä hetkellä Lilillä päässä mut taitaa lähteä mahdollisessa tulevassa varastontyhjennyksessä seuraavalle



Tässä viel Seralla noi toiset pinkit, ei huonot mut tykkään vaaleista silmistä sillä selkeesti enemmän ^^



Oltiin pari viikkoo sitten Rukalla laskettelemassa ja mulla oli siellä Mei mukana! <3




Chippikokeilut on jatkuneet, vaihdoin Mein chippien taustat violetteihin ja nää matchas heti paljon paremmin sen hiuksiin!







<333





Kuvien järjestys on vähän epäjärjestelmällinen tässä postauksessa ton alun chippiarvostelun takia, tää kuva on tammikuulta ^^ Oon kattonu pinkkisilmästä Liliä nyt jo niin kauan et oon alkanu vieroksua näitä sinisiä söpöydestä huolimatta







Random mini-photoshootti Ryoon kanssa (Kanamin peruukki taas päässä, oon yrittäny ettiä sille uutta omaa mut en oikein tiiä mitä teen sen kaa), nää näytti paremmilta mun pään sisällä mut tulipahan kuvattua ;/







Ja just ku kehuin Mein uutta lookkia niin pakko tähän sivuun mainita et Sera pölli sen chipit
(tää kierre ei lopu koskaan)











Oon henkisesti työstäny myös kuvatarinaa mut en oo vielä(kään) saanu aikaseks kuvata sitä eteenpäin, en uskalla lupailla mitään mut ärsyttää jos en saa ennen kesää uutta osaa tehtyä, tarkotus oli kuvata nyt lukulomalla mut lukeminen vie yllättävän paljon aikaa 😪 Saas nähä

Loppuun viel tän vuoden löyhä nukkeilu-bucket list:
- blogin ulkoasun päivitys
- nukkeprofiilit blogiin + IG
- kuvatarinan jatkaminen
- nukketavaravaraston tyhjennys
- päästä kuvaamaan hienoissa paikoissa
- käydä miitissä
(kirjotukset osuu ikävästi Tampere Kupliin aikaan mut pitää koittaa kesällä/
toivoa et pääsee syksyllä Traconiin)


Ensi postaukseen! <3
~ Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡