sunnuntai 14. helmikuuta 2021

Ystävänpäiväjuttuja & uusi tuttavuus!


Ihanaa sunnuntaita & ystävänpäivää! 💜

Mun piti itse asiassa laittaa tää postaus jo aikasemmin tällä viikolla kuvien julkaisuruuhkan välttämiseks, mutta koska en saanu aikaseksi tehä sitä, niin saatte tän postauksen tänään vähän isommalla määrällä kuvia kun yleensä xd



Heti ensimmäisenä haluun esitellä teille mun uusimman hankinnan, Pullip Bloody Red Hoodin! 💖
Oon haaveillu tän mallin omistamisesta jo useemman vuoden, ja oon niiiiin ilonen nyt kun se vihdoinki istuu tos omalla hyllyllä!! ^^




Tyttönen näytti tullessaan tosiaan tältä ☝




Hänel ei oo vielä omaa peruukkia joten Lilin hiukset väliaikasesti lainassa, vaihoin hänelle kans uudet silmät ja ripset ^^











Otin ystävänpäivän kunniaks muutamia yhtäreitä kaikista mun pullipeista!








Välissä vähän vanhempia kuvia ^^
Oltiin Vuokatissa laskettelemassa perheen kanssa helmikuun alussa, mikä oli mun kannalta todella hyvä, koska oon etäopiskelun takia jumittanu kotona ja sisällä ihan liikaa xd Pääsin vähän ulkoilemaan ja kuvasin kans vaik pitikin olla siinä välissä myös vähän koulussa



Meillä oli jälleen perinteisen vuosittaisen ulkonäkökriisin aika, otin sille ton sinisen peruukin mukaan reissuun xd (olin oikeesti vaan tylsistyny ja oli pakko keksiä jotai uutta, nukkien peruukkien vahtelu virkistää aina ;D)







Kanami on täl hetkellä vähän hankala lapsi vaikka se onki samal mun ultimate lemppari 4evör :'D






(ei tuu kylmä hihattomassa mekossa ei)




Lili kans tapansa mukaan tipahti taas pää edellä lumihankeen ja aiheutti mun sormien jäätymisen keikkukehonsa takii, sen siitä saa ku jättipään lisäks pitää kannatella viel tota hattuaki xd




Jasiis kävin kuvaa myös Islaa pitkästä aikaa??? (kyubeyhattu jyrää)













Lisää ystävänpäiväteemasia kuvia ~



Juliet koki kans (väliaikaisen) ystävänpäivämuodonmuutoksen







Ja öh, Mei lainas myös Julietin peruukkia ...😅
Ihme peruukkivaras oikeesti




Siinä tais olla kaikki tänkertaset kuvat ^-^

Ensi postaukseen! ✨
~ Emmi

2 kommenttia:

  1. Siun nukettimet ovat aivan ihania! ^^ Ihania kuvia. <3

    Toivoisin, että omatkin nukettimeni valmistuisivat piakkoin, jotta pääsisin kuvaamaan ^^''

    VastaaPoista
  2. Olipa ihanan talvinen postaus <3 Rakastin kaikkia värejä tässä, ai että! Nuo talviset valot on niin ilahduttavia katsella. Onpa kans upea BRH siellä, onnittelut hänestä! Tuo vaalea peruukin sävy pukee tuota mallia tosi hyvin.

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡