tiistai 15. joulukuuta 2020

Joulukuvien dumppausaika

 


Heipsis taas ihmiset! 🎄

Viime postauksesta on ehtiny vierähtää jo päälle kuukausi, kun oon keskittäny mun ajan ja energian enimmäkseen muihin harrastuksiin ja koulusta selviämiseen. Täällä mä nyt kuitenkin taas olen postausta väsäämässä, lähinnä koska halusin päästä kokoamaan yhteen mun tässä kuussa ottamia joulukuvia ^^



Mun nukeista Juliet päätyi Luciaksi tänä vuonna ja pääs taas vaihteeksi olemaan blondi ^^







Luciakuvien tunnelmantuhoaja-behind the scenes







Tosiaan aurinkoa ei oo paljoa näkyny lähiaikoina, mutta siitä motivoituneena oon ampassu etäkoulutuntien välissä aina käymään pihalla imemässä valoa varastoon jos siitä on ollu pieniäkään näköhavaintoja xd






Ja hei kattokaa, Hina is bäck!!








Sisäkuvat ei edelleenkään oo ihan se mun vahvuusalue
(mulle kehitty erittäin vahva viha-vihasuhde ton foliosta väännetyn piparimuotin kanssa)



Black friday-aiheisia kuvia joulukuun alusta!





En tiiä kuinka aktiivisesti pyöritän tätä blogia enää tän vuoden puolella, mutta näillä näkymin pyrin ainakin laittamaan vielä vuoden viimeisenä perinteisen uudenvuodenpostauksen ;>

Näkemisiin siis, muistakaa viettää rento ja mukava joulu!

Ensi postaukseen 🎅
~ Emmi

1 kommentti:

  1. Ihania nuo valojen kanssa otetut kuvat! Ja suloisia kuvia muutenkin, arvostan tuota piparimuottia :D
    Ihanaa joulunaikaa ja lomaa myös sulle, muista rentoutua!<3

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡