sunnuntai 26. huhtikuuta 2020

Kevätkevätkevät!


Moikka kaikki! 🌸

Heti alkuun haluun mainita siitä, että jostakin syystä mulla on ollut lähiaikoina pieniä ongelmia tän blogin kuvien kanssa. 😔 Jostakin syystä jotkin kuvat eivät oo latautuneet ja joistakin postauksista on myös poistunut itsestään kuvia niin, ettei niitä näe vaan tilalla on harmaa kieltomerkki. Älkää sis ihmetelkö, jos törmäätte postaukseen, jossa tällasta on sattunut, pyrin korjaamaan ongelmat mahdollisimman pian kun huomaan ne! 😶🙏

Jos tuota ei lasketa, niin muuten mulla menee ihan hyvin tällä hetkellä. Oon kuvaillu aika paljon lähiaikoina ✌️

Uudistin muuten kaikkien nukkien profiilit tällä viikolla, ja nyt Nukkien profiilit-osiosta löytyvät myös Ryoon ja Julietin profiilit! Kannattaa käydä vilkaisemassa! 🙌😆



Hattaraperuukki lähti tosiaan taas kiertoon mun nukeilla, ja pääty Vivietan jälkeen taas vaihteeksi Julietille 🙌





Julietin jälkee oli sitten Mein vuoro kokeilla tota vaaleenpunaista hiustyyliä. 👌🌸









Raahasin mun maljakkokukat ja Vivietan pihalle kuvailusessiota varten, nää kuvat on ehkä melkein kuukauden vanhoja mut en vaan oo saanu aikaseksi julkaista näitä täällä 🤷‍♀️




Ja taas peruukinvaihdos lennosta. ✌️







Ryoo on ollu jostain syystä mun lellikki lähiaikoina :'D
Oltiin keskiviikosta perjantaihin omalla porukalla Turussa saaren mökillä, ja oli kyllä ihan super virkistävä kokemus, kun en ollu päälle kuukauteen käyny yhtään missään ja istunu vaan kotona kaiket päivät 😶

Anyways Ryoo, Mei ja Vivietta lähti mukaan, ja kuvasin niitä sit siellä 👌


Satama oli ihan tyhjä nii olihan sitä pakko käyttää tilaisuus hyväksi ja ottaa pari kuvaa ^^






Mei veti vielä tänkin reissun hattarapäänä, koska lähettiin niin lyhyellä varoitusajalla, etten ehtiny harkitsemaan ihan kauheesti et vaihdanko takaisin siihen blondiin ✌️
Nyt se on joka tapauksessa taas saanu sen omansa takaisin 🙌



Aurinkokuva hui






Ötökkä, joka vaan lennähti tuohon eikä meinannut millään lähteä pois :'D



Vivietta the queen (ja ne muut) :'D
Varsinki Mei poseeraa kyllä nii edukseen että ah

Pikkuveljen puukko ja hanskat pääs kanssa kuvaan jee






Ryoo on taas tosi cool kun tukka peittää puolet päästä 😎




Mei: "Hihihehe"
Vivietta: "...Jätetään se."






Vielä loppuun, oon saanu lähiaikoina tosi paljon kehuja mun kuviin ja tähän blogiin liittyen, ja haluun kiittää ihan superisti kaikkia jotka niitä on antaneet ja myös kaikkia muita, jotka seuraa mua tän blogin tai instan kautta ja jaksaa kiinnostua mun jutuista! 



Ensi postaukseen! 🌸
~ Emmi

1 kommentti:

  1. Näissä kuvissa on älyttömän kaunis valo!<3
    Tuo hattaraperukki on aivan ihana, etenkin Julietilla noiden korvakorujen kanssa.
    Lisäksi ihastelin pitkään noita kuvia joissa on Vivietta ja noi kuvat.Todellakin maljakkokukkien pihalleraahaamisen arvoista!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡