tiistai 31. joulukuuta 2019

Heippahei 2019! 🎊


Moi kaikille! ✨

Tervetuloa vuoden viimeisen postauksen pariin 😊
TÀssÀ postauksessa aion kertoa vÀhÀn tÀn kuluneen vuoden nukkeiluun liittyvistÀ tapahtumista ja muutenkin vÀhÀn höpötellÀ mun nukeista kuten tavallista :'D

Aloitetaan siitĂ€, ettĂ€ tĂ€n vuoden aikana jopa kolme uutta nukkea liittyi mun nukkeporukkaan! 🙈 EdellisinĂ€ vuosina oon ostanu vaan yhen per vuosi, mutta tĂ€nĂ€ vuonna sattu niin hyviĂ€ tilaisuuksia ja sain myös protuleirin kĂ€ytyĂ€ni lahjaksi rahaa, niin sain sitten nÀÀ kolme uutta nukkea kotiutettua mun hyllylle ^^



Vivietta saapui helmikuun alussa, ja ostin hÀnet siis mun siskon kaverilta kÀytettynÀ ^^
Vaihdoin hĂ€nelle aluksi eriparisilmĂ€t, mutta ennen kevĂ€ttĂ€ olin jo vaihtanut ne takas kahteen tummanviolettiin stock-silmÀÀn koska ei enÀÀ nĂ€yttĂ€ny musta hyvĂ€ltĂ€ noin. Samoihin aikoihin hĂ€n sai kans obitsun, ja pÀÀsin kuvaamaan vielĂ€ enemmĂ€n tĂ€tĂ€ tyttöö 😊



Julietin puolestaan sain yhdeltÀ toiselta kaverilta syyskuun alussa. Aluksi mulla oli sen kaa korjausoperaatio, kun obitsuun piti vaihtaa kaulatappi ja muutenkin vÀhÀn tuunasin hÀntÀ: vaihdoin chipit ja uudet ripset, ja tein hÀnelle myös korvakorut kun niille reiÀt löytyivÀt valmiiksi. ^^



Ryoo tuli about viikko Julietin jĂ€lkeen ja oli siis mun eka Taeyang-nukke 😊❤️
TÀlle pojalle ei ole paljoa muutoksia tehty tulon jÀlkeen, uudet vihreÀt silmÀt kyllÀ vaihdoin melko pian ja tÀllÀ hetkellÀ hÀnel on myös tehtynÀ obitsusta ja stockista hybridikeho (:



Sit pÀÀstÀÀn kaikkiin hauskoihin tapahtumiin ja muihin mihin pÀÀsin vuoden aikana! ^^


VĂ€hĂ€n ennen heinĂ€kuun puolivĂ€liĂ€ pÀÀsin siis siskoni kanssa elĂ€mĂ€ni ekaan nukkemiittiin! Olin siitĂ€ ihan superinnoissani, ja olihan siellĂ€ sit ihan kivaa onneksi 😊




Mun kaverin Veeran kanssa kÀytiin pariin kertaan yhdessÀ kuvaamassa meidÀn nukkeja, ja varsinkin Veeran Nana-Chan Lea ehti vuoden kuluessa muuttua tosi paljon! ^^






Muutakin matkustelua tapahtui vuoden mittaan, kÀvin nuket mukanani monessa hienossa paikassa, kuten Suomenlinnassa (;



PÀÀsin myös Traconiin Tampereelle syyskuussa! 🙈✨ Kierreltiin siellĂ€ yhtenĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ kaverini kanssa, ja kyllĂ€ menen uudestaan jos vaan pÀÀsen seuraavallakin kerralla! 💖💖


Joskus kesÀllÀ mun Lullaby for Dollsilta tilaamat silmÀt saapua ja pÀÀtyi sitten Meille ja Vivietalle ^^ (joskaan MeillÀ ne ei kauaa pysyneet :'D)







Mulla oli Mein ulkonÀön kanssa muutenkin kauheita ongelmia, peruukki vaihtu koko ajan sinisestĂ€ vaaleaan ja vĂ€lillĂ€ ruskeaan xd SilmĂ€t vaihtu vielĂ€ useemmin, mutta lopulta kuitenki vanha kunnon vaalee peruukki ja Lullaby for Dollsin kullansĂ€vyiset silmĂ€t jĂ€i hĂ€nelle 😊





Sit pÀÀstÀÀn jatkamaan viimevuotista perinnettÀ, ja katselemaan mun pikkusiskon avustuksella arvioituja vuoden parhaimmistokuvia c;




(tĂ€tĂ€ kuvaa en oo muuten tainnu ollenkaan muistaa julkaista tĂ€nne blogin puolelle đŸ€” Kuuluu joka tapauksessa ehdottomasti mun suosikkeihin)















TÀÀ on kuvatarinasta (heh) mut haluttiin laittaa tÀÀki tÀhÀn jonon jatkoksi, koska jotenki tÀstÀ tuli niin kiva ^^





















Semmonen kooste tĂ€llĂ€ kertaa 🩄



TĂ€hĂ€n postaukseen loppupuolelle vielĂ€ tykĂ€tyimmĂ€t kuvat Instan puolelta 🙌



Olin aika yllÀttynyt suuresta osasta, ja mun lempparikuvia tuolla on vaan ihan muutama mut onhan noi ihan hyviÀ kaikki ^^ (Mei oli suosittu selvÀsti :'D)




Eniten tykĂ€tty postaus sisĂ€ltÀÀ siis nÀÀ kaksi yllĂ€ olevaa kuvaa, ja se on saanu 918 TYKKÄYSTÄ wtf
TÀstÀ sellane storytime et en aluks ees meinannut laittaa nÀitÀ instaan ollenkaan, kun en oikein tykÀnny niistÀ, mut ihan ok nÀköjÀÀn et laitoin sit kuitenki xd Otettiin nÀÀ siis siskon kaa junassa sillo joskus kevÀÀllÀ ^^



Blogilla on tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ 29 lukijaa, eli teitĂ€ on tullu taas ihan jĂ€rkyttĂ€vĂ€sti lisÀÀ viime vuodesta :O ❤️
Myös Instagramissa seuraajia on tullu ihan ÀlyttömÀn paljon lisÀÀ varsinkin nyt loppuvuodesta, ja mÀÀrÀt kÀvi jo 1200 ylÀpuolellakin, mistÀ oon ihan superilonen ja yllÀttynyt samaan aikaan :'D

Oon saanu tosi paljon ihania kommentteja sekĂ€ blogin ettĂ€ Instan puolella tĂ€n vuoden aikana, ja oon ihan superiloinen niistĂ€! 💖


Iso kiitos kaikille teille kommentoijille ja muillekin jotka tĂ€tĂ€ blogia kĂ€y lukemassa tai mun Instaa kattelemassa! Ootte ihania 🙈💖💖



Isot tsempit uuteen vuoteen kaikille ja nĂ€kyillÀÀn sit taas ensi vuoden puolella uuden postauksen muodossa! 🎊
~ Emppu ja nuket ♡

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Kommentoi ihmeessĂ€ mitĂ€ pidit postauksesta! ♡