lauantai 26. tammikuuta 2019

Seeprakengurun paluu đŸ±


Heiih! <;

VielÀkin tunkee koulutyötÀ koulutöiden perÀÀn tulemaan, ja paljon muutakin ;-;
Mutta viime viikonloppuna oltiin kylĂ€ilemĂ€ssĂ€ sukulaisilla, ja sinnepĂ€ otin mukaan Lilin, Mein ja Islan ^^ 
Tos ylhÀÀllÀ muuten kuva Mein uusista ihkuista ripsistÀ c;

Ja ken tota otsikkoa ihmettelee, niin mulle tulee tĂ€stĂ€ Lilin yllĂ€ nĂ€htĂ€vĂ€stĂ€ asusta edelleen mieleen joku seepran ja kengurun sekoitus raitojen ja hĂ€nnĂ€n takii đŸ±

Ja kissaemoji koska se on söpö 😘






Ja kuten viime postauksessa lupailinkin, kuvatarina jatkuu! TÀssÀ olis 10. Osa, joka ei muuten valitettavasti ookkaan viimeinen kuten vÀitin viimeksi xd
Yhdestoista - ja viimeinen - osa tulee luultavasti tos alkuviikosta, oon sen itse asiassa kuvannut jo mut koska oon ilkee, en yhdistÀny nÀitÀ osia xdd
(SyynÀ myös se, et tÀstÀ olis tullu about 200 kuvan pituinen, jos olisin yhdistÀny nÀÀ)

TĂ€stĂ€ edellisiin osiin, kivoja lukuhetkiĂ€ ^u^

~ ~ ~

Picfic: 10. Valo


TÀmÀ kehoni on murtumassa. Olen ollut siinÀ liian kauan.


Minun on pakko etsiÀ uusi keho.


Onnekseni minulla on mielessÀni yksi tismalleen sopiva.

~ ~ ~



"Kauanko vielÀ?"


Mei: Olen aivan varma, ettei tÀÀllÀ ollut vielÀ Àsken lunta!


En ymmÀrrÀ, miksi se ei ole kylmÀÀ. Ilma on kyllÀ jÀÀtÀvÀÀ, mutta lumi ei oikeastaan tunnu ollenkaan.


EhkÀ lumi on vain jokin harha?


Onneksi minulla oli takki mukana, tÀÀllÀ olisi paljon kylmempÀÀ ilman sitÀ.




Lili: "Hei."



Mei: "Lili! Olet kunnossa!"


Lili: *hymyilee hĂ€mmentyneesti* 
"Miksen olisi?"


Mei: "En tiedĂ€. Mutta ihana, ettĂ€ olet siinĂ€." 
*RyntÀÀ halaamaan LiliÀ*


Lili: "Samat sanat."


"Miksi et ollut Kanamin kanssa?"


Mei: "Onko hÀnkin tÀÀllÀ? MissÀ? Me hajaannuimme etsimÀÀn yrttejÀ, jotta olisin saanut tehtyÀ suunnanosoittajaliemen."


Lili: "On hÀn..."


"Tuolla."


"Mutta hÀn nukkuu. EnkÀ saa hÀntÀ hereille. Toivoin, ettÀ sinÀ saisit!"

~ ~ ~



Mei: "TÀmÀ vaikuttaa vakavalta."


Lili: "Luulen, ettÀ hÀn putosi tuolta kalliolta, ja jotain tapahtui."


Mei: "Kokeilen herÀtysloitsua, sen pitÀisi auttaa."



Kanami: "Mmh, Mei?"


"MitÀ tapahtui? Miksi tÀÀllÀ on lunta?"


"MinÀ... Putosin kalliolta, ja..."


Lili: "Lumesta en tiedÀ, mutta onneksi herÀsit."


Mei: "Oletko loukkaantunut jotenkin? Sattuuko?"

Kanami: "Ei."


Lili: "Noniin, jos nyt ollaan kaikki koossa, mietitÀÀn miten ihmeessÀ me oikein pÀÀstÀ kotiin."


Valo: Kaikki koossa! Lilian on hoitanut tehtÀvÀnsÀ mallikkaasti.


Ja nyt...


MinÀ voin vapaasti valita...


Ja vallata...


...juuri sen kehon, jota olen tarvinnut jo kauan.


Noita on minun!


Kanami: "Mei..? MitÀ tapahtui? Oletko kunnossa?"


Mei: "Ei, en ole enÀÀ teidÀn Meinne. Tunsitte minut ennen nimellÀ Hina, mutta nyt..."


Kanami: "Hina? MitÀ sinÀ höpiset?"


Mei: "MyöntÀkÀÀ se itsekin, teistÀ ei ole minulle vastusta. Ihmistyttö ja huonosti koulutettu noitalapsi... MinÀ olen tÀmÀn maailman hallitsija, ja nyt, kun minulla on noidan keho, voin alkaa kÀyttÀÀ valtaani!"


Lili: *pudottaa nallen maahan*


*viskaa loitsun MeitÀ kohti*
"JÀtÀ minun siskoni rauhaan, Hina!"


"YmmĂ€rrĂ€tkö!? MENE POIS!"


Valo: EÀÀÀrghh! Tuo loitsu..?!


Lili: "Mei..?"

Kanami: "Oletko taas Mei?"


Mei: "Olen, olen. Mihin se valo lensi?"

Lili: "Jonnekin, en usko ettÀ se yrittÀÀ uudestaan."


Mei: "HyvĂ€." *huoahtaa* 
"Mutta vau Lili, en ole ikinÀ ennen nÀhnyt tuollaista loitsua!"

~ ~ ~


Hina: Brrr, tÀÀllÀ on kylmÀ!


Miksi tÀÀllÀ pitÀÀ olla lunta?


Valo: Ei auta, pakko palata vanhaan kehooni!


Mi... MitÀ ihmettÀ..?!


Eiiiiiiii!


Valo: Miten alkuperÀinen Hina on joutunut tÀnne? Minun kehoni...


Sitten minÀ otan sinut!




Mi...TÀh? Jokin vetÀÀ minua pois!


Ei... Ei... Ei!


Mei: "Ja nyt ÀkkiÀ suljetaan se nallen sisÀlle!"


"Noin! Asetin lukon, se ei voi poistua nallen sisÀltÀ ennen kuin joku pÀÀstÀÀ sen!"


Mei: "Anteeksi Lili, tÀmÀ oli ensimmÀinen keino jonka keksin! Lupaan, ettÀ saat nallesi kyllÀ pian takaisin."

Lili: "Joo."


Hina: "Mei! Kanami!"


Kanami: "Hina? Miten ihmeessÀ sinÀkin olet tÀÀllÀ?"

Hina: "En minÀ vaan tiedÀ! Löysin Mein huoneesta sellaisen kuulan, ja sitten koskin siihen, ja..."

Mei: *toruvasti* "Hina, mitÀ ollaan puhuttu siitÀ, ettei minun huoneeseeni ole sinulla asiaa?"



Mei: "No, samapa se. Nyt keksitÀÀn, miten pÀÀstÀÀn pois tÀÀltÀ."


Lilian: "Kuule, varjo-Mei opetti minulle yhden loitsun ennen kuin lÀhdin sieltÀ."


"HÀn sanoi, ettÀ pÀÀsen sillÀ kotiin. Ottakaa kÀsistÀni kiinni!"


Ja nyt vain toivotaan, ettÀ se toimii!


(Jatkuu...)

~ ~ ~


⬆️ Siskolle kunnia Islan asettelusta ja ideasta c:

Ensi postaukseen!! (;
~ Emppu


3 kommenttia:

  1. MistÀ Hina ja Isla on tilattu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummankin oon ostanut kÀytettynÀ tori.fi:n kautta (:

      Poista
  2. Yks erittÀin hyvin kirjoitetun tarinan merkki on se, ettÀ mÀ innostun ja oon ihan jÀnnityksen vallassa, ja kiinnyn hahmoihin sillÀ tavalla, ettÀ kun niille kÀy jotain, mÀ pelkÀÀn niiden puolesta ja aivot huutaa ettÀ "kiltti,selviÀ nyt" :D Ja tÀÀ on just sellanen

    Okei, hirveÀ romaani, mutta kaikki tajusi varmaan pointin?

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessĂ€ mitĂ€ pidit postauksesta! ♡