perjantai 7. syyskuuta 2018

Viikonlopputunnelmissa ^_^


Heipsuliveipsuli! c:

IT´S VIIKONLOPPU AGAIN!
Joojoo, enkku 6/5 xd

Jonkun valopään älynväläys oli laittaa kaksoistunti fysiikkaa perjantain viimeisille tunneille, JA LISÄKSI opettaja, joka käytännössä luennoi koko kaksoistunnin mahdollisimman tylsällä äänellä. Tän vuoksi olen erittäin kiitollinen, että sen jälkeen alkaa viikonloppu. Tosin maanantaina luento jatkuu kasilta, mutta on tässä onneksi kuitenkin vielä tää viikonloppu välissä c:

Tiistaina oli koulukuvaus, ja siinä hengessä kokeilin itsekin ottaa tollaista ryhmäkuvaa, lopputulos tuossa ylhäällä^

Otin eilen myös muutaman kuvan Lilistä ;3
|
\/




LISÄKSI laitan tähän myös uuden osan kuvatarinaa, jonka kuvasin itse asiassa jo viikko sitten, mutta sain vasta nyt julkaisukuntoon. En ollut oikein tyytyväinen tän ekaan versioon, joten jouduin muutamaan kertaan kuvaamaan pari jutskaa uusiksi xd
Nyt kuitenkin tää on ihan siedettävä, joten menköön.

Hyviä lukuhetkiä!
(jos olet uusi tarinan parissa, käythän lukemassa 
ensin edelliset osat Kuvatarinat-osiosta!)

~~~~

Picfic, osa 7: Toinen Mei




*kävelyä*


Lilian: *marisee* "Kuinka kauan pitää vielä kävellä?"


Hina: "Niin kauan, että ollaan perillä."

Lili: "Muttakun täällä on nokkosiaaah..."




Hina: "Tässä se on."


"Tule perässä."


Lili: "Selvä."


~~~~



*ovi kolahtaa*


Lili: *ajattelee* 
Tämä paikkahan muistuttaa ihan... Mein työhuonetta?


?: "Ai hei, Hina. Palasitkin jo?"


Lili: Mit...?!


?: "Mutta kukas tämä tyttö on?"


Lili: Mei!!

?: "Mikä on nimesi?"


Hina: "Hän on Lilian, oikean sinun pikkusisko - tai siskopuoli itse asiassa. Hän on myös noita."


Hina: *tokaisee* "Ja ajattelin lainata hänen kehoaan vähän aikaa."


Lili: *hyppää kauemmas Hinasta* "Lainata kehoani?!"


Lili: "Mikä sinä oikein olet? Sanoit auttavasi minut kotiin!"


Hina: *sivuuttaa kysymyksen* "Itse asiassa en luvannut auttaa sinua kotiin vaan viedä sinut henkilön luokse, joka saattaa voida tehdä jotakin hyväksesi - toin sinut varjo-Mein luokse, joten olen hoitanut oman osani. Ajattelin lainata kehoasi niin ollaan kumpikin sujut."


Lili: "Ei käy! Sinä et kertonut tahtovasi vastapalvelusta kun sanoit auttavasi minua!"


Varjo-Mei: *kysyy Lililtä* "Jos hän on auttanut sinua, mikset voi vuorostasi auttaa Hinaa?"


Hina: "Samapa tuo, tämä keho kestää minua vielä jonkin aikaa."


"Olet silti minulle palveluksen velkaa. Ja voit olla varma, että lunastan palkkioni."


"Juuri nyt minulla on kuitenkin muuta tehtävää. Mei, vahdi häntä. Muistakin sitten totella käskyäni..."

*astuu ulos ovesta*


Lili: *puhkeaa puhumaan* "Mikä hän on sinua käskyttämään? Miksi hän sanoi sinua varjoksi? Mikä ihme hän oikein on?"


Varjo-Mei: "Hän sanoi minua varjoksi, koska olen oikean Mein varjo. Kun Mei katsoi Kuulaa, tähän maailmaan ilmestyi kopio hänestä sillä hetkellä - minä."


"Hina voi uhkailla minua juuri niin paljon kuin haluaa, koska hänen voimansa riittävät muuttamaan minut pölyksi - sitä en tietenkään halua. Samoin käy, jos tapaamme kaksoiskappaleemme Kuulan sisällä." 


Varjo-Mei: "En todellakaan tiedä, mikä hän on - jonkinlainen olento, joka elää toisten kehoissa. Noidat rakensivat Kuulan hänen vankilakseen, ja siksi hän haluaa oikean Mein kehon - kostaakseen siis. Hän on kuitenkin kertonut minulle kaiken tämän, ja tottelen häntä, koska hän on Kuulan valtias. Ja koska olen ollut täällä jo jonkin aikaa, en tietenkään tunne sinua. Kertoisitko tarinasi minulle?"


Lili: "Olen Lilian. Pakenin kotoa, koska vanhempani halusivat lähettää minut inhottavan tätini luokse asumaan. Suuntataian avulla löysin siskojeni luokse, ja luulin jo löytäneeni paikkani. Sitten näin Kuulan Mein työhuoneessa, ja se kutsui minua. Yöllä menin hakemaan sitä, mutta se imaisi minut sisäänsä kun koskin siihen."


Lilian: "Ja nyt se - se olento haluaa kehoni!" *puristaa kätensä nyrkkiin*


Mei: "Hän pyytää vain vastapalvelusta."


Lili: "Niin varmaan." *ottaa taisteluasennon*


"Enkä minä aio antaa sitä hänelle!"


Mei: "En voi pelastaa sinua häneltä. Olen varjo, eivätkä voimani riitä."


"Siskosi ovat täällä Kuulan sisällä - tunnen sen. Hina tuntee sen myös, ja hän havittelee oikean Mein kehoa. Jos autan sinut pakoon, saatkin vuorostasi tehdä minulle palveluksen ja pelastaa siskosi."


~~~~



*juoksuaskelia*


Lili: Mihin suuntaan?


Varjo-Mei: "Muistathan nyt, mitä kerroin?"


"Saappaat kestävät melkein mitä vain, ja viitta suojaa sinua suoralta auringonpaisteelta. Pilvisellä säällä pärjäät ilmankin, koska pilvet suodattavat auringonsäteilystä kylmyyden."


Lilian: "Muistan kyllä."


Mei: "Siinä tapauksessa..."


"Ei muuta kuin onnea matkaan, pikkusisko."


Lilian: *juoksee varjoista aurinkoon*


Lilian: Ei kai auta kun ottaa suuntataika taas avuksi!

"Näytä minulle reittini!"


Toivon vain, että löydän Mein ja Kanamin luokse ennen Hinaa!


(Jatkuu...)

~~~~

Tuli taasen aikas pitkä postaus, mutta toivottavasti jaksoitte silti lukea ^^
Lähdenkin tästä pelaamaan polttopalloa pikkuveljen ja sen kaverin kanssa xd

Ensi postaukseen! c:
~Emppu

1 kommentti:

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡