tiistai 1. kesäkuuta 2021

Enkelin tarina, osa 28


Moikka ihmiset ja hyvää kesäkuun alkua! 💖

Vika kouluviikko käynnissä ja oon jo ihan kesäfiiliksissä!! Ens viikko mulla on kesätöitä joten pääsen itse lomalle vasta muutaman viikon päästä, mutta niin kivat kelit että kyllä kelpaa 🙈







Jälleen kerran mulla olisi uusi kuvatarinan osa tarjottavanani, ja näillä näkymin tän jälkeen on enää enintään kaksi osaa tulossa ennen kuin tää tarina loppuu 👀 Vielä jaksaa!


Edellisiin osiin pääset tästä ;)



~ ~ ~



Osa 28: Onko nyt liian myöhäistä?







Vivietta: *asettelee mattoa kaiteelle*
Ryoo ei ole laittanut enää uusia viestejä muutamaan päivään.



Minun olisi ehkä kannattanut vastata hänelle heti.



*huokaisee turhautuneesti*
Hitto, minunhan piti jatkaa kaikkea ihan normaalisti. Miksi ihmeessä minä välttelen häntä?





Mei: *kuiskaa* "Hän huokailee aika paljon."



Kanami: *kuiskaa takaisin* "Niin huokailee."



Kanami: "Olen vähän huolissani hänestä."



Mei: "Minä myös."



Kanami: "Hän on vältellyt Ryoota melkein viikon. Pitäisikö meidän tehdä jotakin?"



Mei: *nostaa maton kaiteelle* "En minä vain tiedä."



"Miksi hän ylipäänsä välttelee Ryoota?"



Kanami: *kohauttaa hartioitaan* "En tiedä. Hän taitaa olla edelleen aika hämmentynyt palautuneista muistoistaan."



Kanami: *kääntyy jälleen vilkaisemaan Viviettaa* "Meidän on pakko tehdä jotakin. En kestä enää katsoa tuota huokailua."



Kanami: "En uskonut, että joutuisin vielä näkemään hänet noin turhautuneena."

Mei: "Ehkä hän vain tarvitsee vähän aikaa. Hänellä on ollut aika rankkaa."



Vivietta: Onko nyt liian myöhäistä vastata hänen viesteihinsä? Vai pitäisikö minun vain soittaa hänelle?



*lysähtää käsiensä päälle*
Äh, miksen vain hoitanut tätä heti kuntoon?



*huokaisee raskaasti*



Mei: *kääntää katseensa Vivietasta Kanamiin*
"Ehkä meidän olisi sittenkin hyvä tehdä jotakin."


* * *




Ryoo: *miettii turhautuuneesti itsekseen* Miksei Vivietta vastaa viesteihin?



Eikä soittoihin? Eikä mihinkään?



Vältteleekö hän minua vai mikä tässä nyt on?



Äääh, miksi ihmeessä hän nyt alkaisi välttelemään minua?



Miksei hän vain voi vastata?




*muistaa Julietin sanat*

"Vivietta ja Victoria ovat sama henkilö.

Hän on huijannut sinua koko tämän ajan."






*nousee istumaan*



Mutta entä, jos Juliet on oikeassa?



Entä, jos Vivietta oikeasti... jostakin ihmeen syystä... on Victoria?



*naurahtaa itsekseen*
Hahhah, ei hän voi olla. Ei se ole mahdollista. Victoria on kuollut.



Joku nettihoroskooppi on varmaan kertonut hänelle taas jonkun salamyhkäisen ennustuksen ja hän on keksinyt siitä kunnon salaliittoteorian. Juliet uskoo kaiken aina niin helposti.




*nousee ylös*
Äh, ihan sama. Eiköhän tämä jotenkin selviä.



*siirtää tuolia kauemmas*
Jos hän kuitenkin on Victoria, syystä tai toisesta, haluan hyödyntää tilaisuuden.



*polvistuu pöydän eteen*




*nostaa pöytäliinan pois tieltä*



Onneksi tämä ei hävinnyt muuttotavaroiden sekaan.



*vetää laatikon pöydän alta*



Jestas, siitä on kauan, kun viimeksi harkitsin tämän avaamista.



*vetää syvään henkeä*

No, nyt mentiin.













Huh. Siinä ne ovat.





Juuri sellaiset kuin muistinkin.



* * *







*puhelin soi*



Vivietta: *nostaa puhelimen salamannopeasti korvalleen*
"Moi."



Ryoo: "Vihdoin sinä vastasit! Olen soittanut jo ties kuinka monta kertaa tällä viikolla." *naurahtaa* "Pelkäsin jo pahinta."

Vivietta: *hymyilee helpottuneesti itsekseen* "Anteeksi, minulla on ollut paljon mietittävää sen Juliet-jutun jälkeen."



Ryoo: "Joo, ymmärrän. Joka tapauksessa, haluan näyttää yhden jutun. Nähdäänkö jossakin?"







(Jatkuu...)


~ ~ ~










Tsemppiä vikoihin koulupäiviin kaikille koululaisille! Kohta alkaa loma ✌


Ensi postaukseen!
~ Emmi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡